הערכה ותודה לחברת מיי טריפ ולמדריכה שרון ענבר – טיול מאורגן לאתיופיה

שרון- הובלת את הקבוצה, ללא דגל ללא נס, ואנו את רחש פעימות לבך למדנו לשנס. אפילו ההרים והסלעים קיבלו צבע וחיים בזכות משקפייך הוורודים. נודה לך על הכל בתשואות רמות- להביע תודה מיוחדת לך שרון- אשר ליווית, הנהגת והוספת נופך ייחודי למסע מיוחד במינו , מסע קסום של תרבות, טקסים ומנהגים. שמחנו לפגוש אשת אשכולות שלימדה אותנו על תכנים ותהליכים ואף מצאנו עצמנו מחכים בצמא למוצא פיך.
שרון את אדם מיוחד, בדרכך ובנועם הליכותייך. בכריזמה שלך הצלחת לסחוף ולאתגר קבוצה של אנשים מבוגרים, לא לוותר לעצמם גם במקומות בהם הגוף בגד. דיברת על המפגש המופלא שבין אדם לטבע וליצוריו המופלאים, חוויה אותנטית של מגע, ראייה, של מישוש והנאה, של ריחות, ניחוחות, טעמים ומראות. כאשר הכל מלווה בהסברים ברמה אינטלקטואלית גבוהה.
הטיול הזה לא יישכח מאתנו בעיקר, הודות לך שרון מדריכה יקרה, על:
א. שהצלחת להראות לכולנו את נפלאות אתיופיה.
ב. על השקעה רבה באהבה, מתוך דאגה כנה לכל הקבוצה ולפרטים שבה. מדריכה לדוגמא מלאת ידע וחכמה רגישות ותבונה כושר אלתור והתאמה- אהבה כה גדולה להדרכה.
ג. שהשכלת לנהל את הקבוצה, בכבוד, ברוגע, בהבנה וללא התנשאות. נתת מקום לכל אחד מאתנו, הקשבת, הכלת והתחשבת.
ד. כמו גם ברצוננו לציין לשבח את רמת הארגון הגבוהה, המעורבות האישית שלך בכל פרט ופרט, היזמה והגדלת הראש והכי חשוב היצירתיות ,האחריות והרצינות שבה את פועלת על מנת שטיול זה יצלח.
ה. תודה על נועם הדרכתך, תודה על מירב הקשבתך, תודה על כל הידע שבתוכך שהעשיר לנו כל רגע בזכותך.

זאת ועוד אנו מבקשים להודות לחברת MY TRIP על חבילת טיול מקיפה, מרתקת, מעשירה, מעניינת ובעיקר תכנון המסלול לפרטי פרטים ומתן מענה בזמן אמת לכל בעיה ולכל רעיון ויוזמה שהועלו במהלך הטיול תוך גילוי פתיחות ויצירתיות מפרגנת. אין ספק שנכנסו לאתיופיה עם מחשבה מסוימת אך עזבנו את אתיופיה עם דעה אחרת : חיובית, משכילה ואוהדת. תבורכו על הלוגיסטיקה ותכנון הטיול היותר ממוצלח.

בהערכה רבה:

חנה ואיציק
חווה ודפנה
מרינה ואברהם
גליה ועודד
דליה ועזרא
רותי, משה ועודד

קבוצת המטיילים