טיול מדהים לווייטנאם – תודה למאיר שטרית וחב' MY TRIP

ברצוננו לציין ולשבח את מר מאיר שטרית על ארגון הטיול לווייטנאם משלב התכנון ועד להוצאתו לפועל, שהיה קשוב לכל שיגעונותינו ופחדינו על טיול בלתי נשכח. ולדורון על תכנון מסלול הטיול לפרטי פרטים ע"פ הצרכים, הרצונות והבקשות שלנו.
פעם ראשונה שאנו מתכננים טיול דרך חב' מיי טריפ, היו חששות, לבטים ושאלות רבות כגון: האם הארגון יהיה מוצלח? האם יעמדו בהבטחות? ועוד. במפגש ההכרות ותיאום הציפיות עם מאיר ודורון במשרדי החברה ציינו שאנו שני זוגות שומרי מסורת ומבקשים לתכנן שבימי שישי עד שעה לפני כניסת שבת לחזור למלון ובימי שבת ללא טיולים והעברות -בזכות העובדה שזה היה טיול פרטי. עברנו על מסלול הטיול ביחד הוספנו אתרים שמעניינים אותנו ביצענו שינויים בתכנית וסגרנו את עסקה. מאיר היה זמין וקשוב לכל השאלות הבקשות ובעיות במהלך חמישה חודשים לפני הטיול, וגם בזמן שהותנו בחו"ל היה זמין ונתן מענה מהיר. הטיול התנהל ע"פ התכנית, בכל יעד המדריך המתין עם שלט עם השמות שלנו.
נהנינו מאוד מהטיול בווייטנאם מהתרבות מהאותנטיות מהכפריים הציוריים מהאנשים הפשוטים וחמים שמוכנים לעזור, האנוי היא עיר סואנת ומיוחדת שילוב בין מודרניזציה למסורת ומפגש מיוחד עם כל האופנועים והשווקים הססגוניים, הלונג ביי הדובדבן שבקצפת היינו פעורי פה מעוצמת הטבע והנוף המדהים, הויאן אן מאוד מיוחדת שוק הלילה הנוף קסום, סאפה -מאורח החיים הפשוטים בכפרים המפגש עם השבטים והתלבושות הססגוניות, מהנופים היפים של הטרסות למרות שזו לא עונת האורז, בסייגון מההיסטוריה של מלחמת ווייטנאם ומנהרות הוייטקון. בקיצור היה טיול מהנה מאוד.
אנו ממליצים בחום על חב' מיי טריפ ומאיר ולא מפסיקים לשבח ולהלל בפני כל חברנו. ושוב תודה למאיר שטרית על ארגון הטיול המדהים נהנו מאוד, בע"ה לטיולים נוספים.

רינה וברכיאל ראובן
אתי ומשה בנימין

רינה וברכיאל ראובן, אתי ומשה בנימין