הערכה ותודה לחברת מיי טריפ ולמדריכה שרון ענבר – טיול מאורגן לאתיופיה

שרון- הובלת את הקבוצה, ללא דגל ללא נס, ואנו את רחש פעימות לבך למדנו לשנס. אפילו ההרים והסלעים קיבלו צבע וחיים בזכות משקפייך הוורודים. נודה לך על הכל בתשואות רמות- להביע תודה מיוחדת לך שרון- אשר ליווית, הנהגת והוספת נופך ייחודי למסע מיוחד במינו , מסע קסום של תרבות, טקסים ומנהגים. שמחנו לפגוש אשת אשכולות שלימדה אותנו על תכנים ותהליכים ואף מצאנו עצמנו מחכים בצמא למוצא פיך.
שרון את אדם מיוחד, בדרכך ובנועם הליכותייך. בכריזמה שלך הצלחת לסחוף ולאתגר קבוצה של אנשים מבוגרים, לא לוותר לעצמם גם במקומות בהם הגוף בגד. דיברת על המפגש המופלא שבין אדם לטבע וליצוריו המופלאים, חוויה אותנטית של מגע, ראייה, של מישוש והנאה, של ריחות, ניחוחות, טעמים ומראות. כאשר הכל מלווה בהסברים ברמה אינטלקטואלית גבוהה.
הטיול הזה לא יישכח מאתנו בעיקר, הודות לך שרון מדריכה יקרה, על:
א. שהצלחת להראות לכולנו את נפלאות אתיופיה.
ב. על השקעה רבה באהבה, מתוך דאגה כנה לכל הקבוצה ולפרטים שבה. מדריכה לדוגמא מלאת ידע וחכמה רגישות ותבונה כושר אלתור והתאמה- אהבה כה גדולה להדרכה.
ג. שהשכלת לנהל את הקבוצה, בכבוד, ברוגע, בהבנה וללא התנשאות. נתת מקום לכל אחד מאתנו, הקשבת, הכלת והתחשבת.
ד. כמו גם ברצוננו לציין לשבח את רמת הארגון הגבוהה, המעורבות האישית שלך בכל פרט ופרט, היזמה והגדלת הראש והכי חשוב היצירתיות ,האחריות והרצינות שבה את פועלת על מנת שטיול זה יצלח.
ה. תודה על נועם הדרכתך, תודה על מירב הקשבתך, תודה על כל הידע שבתוכך שהעשיר לנו כל רגע בזכותך.

זאת ועוד אנו מבקשים להודות לחברת MY TRIP על חבילת טיול מקיפה, מרתקת, מעשירה, מעניינת ובעיקר תכנון המסלול לפרטי פרטים ומתן מענה בזמן אמת לכל בעיה ולכל רעיון ויוזמה שהועלו במהלך הטיול תוך גילוי פתיחות ויצירתיות מפרגנת. אין ספק שנכנסו לאתיופיה עם מחשבה מסוימת אך עזבנו את אתיופיה עם דעה אחרת : חיובית, משכילה ואוהדת. תבורכו על הלוגיסטיקה ותכנון הטיול היותר ממוצלח.

בהערכה רבה:

חנה ואיציק
חווה ודפנה
מרינה ואברהם
גליה ועודד
דליה ועזרא
רותי, משה ועודד

להגשים חלום בסוף העולם

תודות לדורון על אירגון טיול לפטגוניה למופת.
היה לנו לחלום לגעת בסוף העולם ולחוות את איתני הטבע ואכן החלום הוגשם בצורה הטובה ביותר.
יצרתם לנו טיול זוגי אישי הכולל טיסות, מלונות, מדריכים והסעות והכל פעל בדייקנות.
הסוכנת בבואנוס איירס אלחנדרה הייתה עימנו בקשר ישיר ועקבה אחר כל המראות והחוויות
נסענו וחזרנו מאוד מרוצים מהמסלול והשירות
ושוב תודה והערכה לעבודה המקצועית

טנזניה

חזרנו מטיול ספארי בטנזניה. היה מדהים. זה הזמן להגיד תודה ענקית לחב' מיי טריפ ובמיוחד למאיה קופרמן שטיפלה במקצועיות ואדיבות בכל פרטי הטיול מהטיסות, התכנית והלודג'ים המדהימים. וכן לנהג/מדריך בשם אדוארד שבזכותו ראינו הכל. ממליץ בחום על חב' מיי טריפ ומאיה בפרט.

תודה למאיה ולשירלי המדריכה על חוויה שלא נשכח

בוקר אור ,
מה אכתוב לך , לא אדע ,
שיר, סיפור או אגדה ,
רק אכתוב כאן שתי מילים – המון תודה !
הכול תחיל בשיחת טלפון אקראית למיה ,
מיד על השיחה הראשונה , הרגשתי שהגעתי למקום הנכון כדי להגשים חלום ,
שירות מעולה , אכפתי , ענייני ומקצועי .
המרתי – וצדקתי .

הרבה תודה לך מיה
הגיע היום המיוחל ויואב ואני התייצבנו נרגשים ומאושרים ,
שירלי שלנו שהובילה אותנו מתחילת הדרך כבר חיכתה לנו ,
מכאן הכול הלך והשתבח ,
שירלי צעירה ואנרגטית ,
ראתה לפניה קבוצה של ילדים , הורים , סבים וסבתאות , אחיות , חם וחתן ודודה ואחיין ( אנחנו ) ,
מיד החלה בגיבוש החבורה ויצרה אווירה של כייף ואחווה ,
בכול נפתולי הבירוקרטיה הסבוכה פעלה בנחישות ובסבלנות ( שממש לא ניתנת להבנה )
בטנזניה המופלאה סיירה אתנו , דאגה , חיברה , הסבירה ובכלל ,
גם לנרות וסופגניות בערב חנוכה באמצע הג'ונגל לנו דאגה ,
בטנזניה הקסומה מעבר למה שהייתה צריכה ,
עוד שני ימי סיורים לנו ארגנה וויתרה על המנוחה לעצמה .
בכלל רק מילים חמות על הרצון , הידע , הפתיחות והבגרות לה אנו חווים את חווית הטיול .

בקיצור המון תודה לכם כחברה , למיה , לכול צוות המשרד ( מליל גשם סוער ), והכי הכי לשירלי על חוויה שלא נישכח .
אנחנו מקווים להתראות אתכם גם בשנה הבאה
יואב אוליאל ורונית לפלר

טנזניה זנזיבר

חזרנו מטיול משפחתי בטנזניה וזנזיבר מדהים. זה הזמן להגיד תודה ענקית לחב' מיי טריפ ובמיוחד למאיר שסגר לנו את הטיול מהטיסות, הלודג'ים המדהימים והנהג/ מדריך בשם פועה שהפך להיות חלק מהמשפחה ובזכותו ראינו הכל. ממליץ בחום על חב' מיי טריפ ומאיר שליווה אותנו עד היום האחרון

קיטו אקוודור ואיי הגלפגוס

יצאתי ל 12 יום ודורון מ"מי טריפ" דאג לתכנון מעולה ואינטנסיבי (לבקשתי) של הכרת קיטו והסביבה עם מדריך פרטי, ובהמשך שייט של 7 ימים על נימו 1 בגלפגוס. התכנון היה מעולה, המדריך הפרטי בקיטו ידע לענות על כל שאלה (והיו לי הרבה), העביר את שעות הנסיעה בהרבה שיח ויידע על אקוודור – העם, התרבות, ההסטוריה, הגאוגרפיה, הכלכלה ומה לא.. נחמד דייקן ואדיב דובר אנגלית מצויינת (מבטא ספרדי שמתרגלים אליו לאחר יומיים…). החוויה כולה היתה רצף של מקומות מרתקים, טבע מלהיב והסטוריה מעניינת. כמובן שלשחות עם אריות הים ושאר חיות הים היה גולת הכותרת שבעבורה יצאתי למסע… בשייט בחרתי קטמרן עם 13 נוסעים (חוץ ממני) + 6 אנשי צוות. אחד מהם שף מפנק לאורך כל היום (אפשר להתמכר לזה). נסעתי לבד, ללא כל חשש – חוויה מעצימה שלא תישכח… ממליצה בחום לכל גיל מעל 15 ועד הודעה חדשה…הטיסות ארוכות, ממליצה על עצירה ללילה למדריד (במיוחד בחזור).

תודה גדולה למאיה ולמדריכה שירלי נדרי על טיול לתפארת לטנזניה וזנזיבר

בוקר טוב מאיה,
ברצוני להודות על טיול מאורגן לתפארת עם אפס תקלות מצידכם. קבוצה נעימה ובעיקר מדריכה מיוחדת שמשרה אוירה נינוחה ומחוייכת לאורך כל הטיול, מבלי שנרגיש את הלחצים העוברים עליה עם ההפתעות שנופלות בחלקה. (מופלא בעיני איך היא הצליחה בכך …)
שירלי אמנם צעירה בגיל, אבל מכירה היטב את האזורים בהם טיילנו, הלהיבה את כולם עם אהבתה ובעיקר הערכתה לאפריקה ולתושביה. הצליחה להתחבר למבוגרים ולילדים באותה המידה והרגשנו את המחוייבות העמוקה שלה כדי שכולנו נקבל את הטוב ביותר.
אני כותבת גם בשמם של נכדי, יובל ועדו, שזכו לחוויה מעניינת, מגוונת ומלמדת (כפי שעדו כתב בברכה לשירלי :-)).
מבקשת שתעבירי דברים אלה לכל הצוות שלכם, כי מגיע לה פירגון גדול.
ולסיום תודה לך!!! על שהרמת את הטלפון בפעם הראשונה בזמן כל כך לא מובן מאליו, כי בזכותך התחברנו לחברה ויצאנו לדרך:-)
מאחלת לכם המשך הצלחה בתחום ורק אל תורידו את הרמה!!
בברכה חמה
רחל

טיול נפלא לסין

זו פעם שניה שאנחנו נוסעים דרך החברה שלכם MY TRIP – פעם ראשונה לווייטנאם לטיול של 18 יום נפלאים, והפעם לסין לטיול מאוד מעניין ומהנה, בהדרכתו המקצועית של דורון בתכנון הטיול. בנסיעתנו לסין ביקרנו באזורים מאוד מאתגרים. כל אזור שונה לגמרי כך שכל פעם התפעלנו מחדש. המדריכים המקומיים ליוו אותנו מרגע הגיענו לשדה התעופה ועד לרגע בו עברנו את הביקורת לטיסה הבאה, ולא הייתה לנו כל תקלה. החברה המקומית שאיתה אתם עובדים נענתה בצורה מידית לבקשותינו, וכך הוחלף לנו מלון. וכן איפשרו לנו כתוספת לנסוע ברכבת המהירה, שזו חוויה בפני עצמה.
כל טיול שנרצה לעשות בהמשך נפנה אליכם וכן המלצנו על חברתכם לחברים שלנו.
בתודה,
דרור אלעזר

טיול מהמם לפרו

תודה לעדית ולצוות מיי טריפ על טיול לפרו שעלה על כל הציפיות שלנו.
עדית הייתה קשובה אלינו מההתחלה, חייכנית ונעימה, ותכננה עבורנו טיול ובו כל מה שרצינו לראות – בין היתר מאצ'ו פיצ'ו (לא לפספס!), ראפטינג בעמק הקדוש (חוויה נפלאה) ואגם טיטיקקה המרהיב ביופיו, דאגה לנו למקומות לינה ברמה טובה ומדריך מעולה, ונשארה זמינה עבורנו לאורך כל הטיול.
נורה ואלון

טיול לטנזניה וזנזיבר, אוקטובר 2018 חוויה לכל החיים

לטייל בטנזניה מבחינתי היה חלום, חלום שמלווה בהמון חששות במיוחד כשאת לוקחת איתך 3 ילדים וטסה איתם לבד…. עד שהגעתי אל מאיר ממיי טריפ והשאר כבר הסטוריה.
מאיר ארגן עבורינו טיול של 7 ימים לטנזניה וזנזיבר, טיול מושלם שתוכנן בקפידה עד הפרטים הקטנים (על ידו כמובן, לי כמעט לא היה חלק בזה)
המדריך שקיבל את פנינו בטנזניה היה מקסים, הלוג'ים והמלונות ברמה גבוהה, אוכל טוב, הסיורים בשמורות היו חוויתיים, בקיצור חלום שהתגשם.
תודה רבה מאיר, שהיית קשוב ומקסים לכל שיגעונותיי ופחדיי. על טיול בלתי נשכח. על הגשמת החלום.
אין לי ספק שנתראה שוב לקראת היעד הבא.